AOe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hey. Startet min gode gamle pc som vi bruker til mail og regnskap og sånt i dag morges, og skulle bare sjekke mailen Gikk inn på outlook, og POW! det skulle jeg nok ikke gjort! Blue screen of death eller noe. "Windows avslutter for å gjøre minst mulig skade" eller hva den sier. Og nå starter ikke pcen. Den fyrer ikke i det hele tatt! Hva har skjedd nå? Hva må jeg gjøre? Rett og slett lirke ut harddisken, og overføre det viktigste og kaste resten av pcen? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 virker som en god idee ja. Så lenge vi ikke vet noe om hva som forårsaket krasjen, så kan det bli en vanskelig jobb å fikse. Men om det er en gammel maskin, og du får backup av filene dine, så er det vel ikke verdens undergang heller.? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kan være så enkelt som varmegang grunnet støv. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Høres ut som en Dell eller Compaq? Type grå eller blå og stygg? Just kidding... Jeg tror PerB er inne på noe. Sjekk inni kassa om det er noen døde dyr der. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Høres ut som en Dell eller Compaq? Type grå eller blå og stygg? Just kidding... Jeg tror PerB er inne på noe. Sjekk inni kassa om det er noen døde dyr der. Er det de "gode" gamle hjemme-pc'ene du sikter til? Sannsynligvis er det ganske tilfeldig at det var Outlook som forårsaket dette. Høres ut som du har en gammel pc som har tatt kvelden. Siden du overhodet ikke får startet den er det nok hovedkortet eller strømforsyninga som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
AOe Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 oki, ny maskin kjøpes fortløpende. Noen tips til ny kontor pc til fattern? Helst elkjøp sak el. da jeg er 50 mil hjemmefra tilvanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå