Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tatt med da21 linse som vår lånt. De var veeel nærgående, gla jeg hadde med meg en tripod i tilfelle de var sultne. Killer sheeps kom i tankene mine da de la på sprang etter meg hehe. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 likte nummer 2 veldig godt. Passet godt som monochrome. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 takker Liker blasse farger selv til slikt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg likte egentlig begge to jeg. Det første syns jeg var utrolig kult. Måten sauene kommer mot oss på, som om vi er noe fremmed pakk dem skal ta. Passet bra i svart/hvitt. Liker også at de ikke er midtstilt. Det hadde bare blitt merkelig. Det andre bildet har jeg egentlig ikke noe spesielt om. Jeg bare liker det liksom. Et "varmt" bilde, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det andre bildet har jeg egentlig ikke noe spesielt om. Jeg bare liker det liksom. Et "varmt" bilde, hvis du skjønner? Enig virker faktisk litt eventyraktig Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 de 3 bukkene bruse? :b Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 de 3 bukkene bruse? :b Stemmer Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 og her er det fremme på sætran Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Likte bildene, særlig nummer to. Veldig vellykka farger og fin komposisjon, men litt mye vignettering? Synes det blir for tydelig, først og fremst nederst i bildet mot det relativt lyse gresset. Det ser på en måte litt for mye kvasigammelt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå