KoKo_ Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei. Vurderer sterkt å kjøpe denne, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En fantastisk god telefon som har overasket meg stort Etter 2 mnd har jeg følgende minuser lydknappen og velgeren på høyre side er så små og usynlige at de er vanskelige å treffe Å fronten i telefonen suger til seg riper og ser direkte gammal ut allerede(til tross for heftig pussing med pusseskinn) Knappene innvendig er konge, det samme funksjonene, fant faktisk en skritteller og her en dagen :-) Anbefales Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan er responsen i menyene og progammene? Har nå w960i, og den er noe treg fordi den er en smarttelefon, det er dette jeg vil unngå med den nye, siden jeg ikke trenger smarttelefonfunksjonene, men vil ha en telefon med like bra lydkvalitet som w960i på musikk (Snikreklame: http://www.bruktmarked.no/annonse.php?a=121548 ) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ingen treghet å spore i det hele tatt Skjønt å ha en telefon som gjør som den får beskjed om i motsetting til smartelefonene ;-) Hvist jeg ikke tar feil skal vel denne overgå 960 når det gjelder lyd Uansett bytter jeg i øst og vest...neste er c905 :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå