NoNamed Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 tenkte og leke meg med noen tykke (1cm) plexiglass plater jeg fant i kjellern...de har vært brukt til en "glass" hylle greie... jeg må skjære i de...hva skal jeg bruke uten og hærpe plexiglasset helt? jeg har ikke noe fancy greier som dremel...kanskje på tide og skaffe seg det... (clas ohlson?) Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvis du har nokk matriale. Så skal du få en ide fra meg Hva med og bygge plexikabinett? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Blir ganske pene kutt med helt vanlig sag. Flat vinkel og en "Sandvik 300". Men saga biter seg fast hvis du drar for fort. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ideen har jeg + vannkjøling blir en cube lignende sak med vanntank på den ene siden...(plexi kabinett kan jeg kjøpe) men jeg må skjære noen få steder...de skap greine passer perfekt nesten :/ kan jeg borre med vanlig tre borr i plexi ?` kan jeg bruke varmepistol for og bøye plexien ? jeg har nokk matriale til og drite meg ut litt funker stikksag eller trenger jeg en dremmels greie med noe spesial skjære greie Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg brukte en stikksag med fintaggete blad for å skjære i glasset. Det går helt fint om du lar saga gå på lav hastighet! Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 lav hastighet er tingen.. hvis ikke kan det hende du brenner plasten Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Skjærte plexiglass med stikksag selv jeg, hadde lite med tid og feil blad så jeg benyttet høy hastighet pluss ei colaflaske med vann i som jeg helte over mens jeg skjærte... Funka bra det. Men i ettertid fant jeg ut at målene på vanntanken kanskje er litt overkill : 50x20x40cm... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Bruk baufil. Da får du fin kant uten alt for mye hakk og slikk. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jaa. har lurt på hvordan jeg skal skjære i plexi... jeg har det glasset fra microplex.no (det ChifTec greia.......) har satt i døra, men har nå troa på montere et nytt et i toppen i dag,.... men må skjære ut plexiet... Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 TAKK FOR ALLE SVAR!!! selv om det ikke var jeg som posta denne.. trengte d virkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå