sxs Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Møtte ei jente på byen forleden. Vi rotet ikke på byen, men snakket ilag. Hun var veldig interesser i meg, å kunne tenke seg å bli mere kjent med meg. Helt greit tenkte jeg, jenta er jo pen. Noen dager ettepå sendte vi litt sms å avtalte at vi skulle møtes hjem til henne. Så film og prata, før hun tok tak i meg å begynte å kysse meg. Hun var helt vil, som hun ikke hadde hatt sex på en evighet. Dette gjorde at jeg også ble horny, å vi endte på soverommet. Etter sexn sa hun at jeg var verdens beste fyr og håpa på at jeg ikke ville være utro mot henne?! wtf Dessverre er ikke jenta helt min type, å jeg vil jo ikke såre henne. Jeg er jo tross alt hennes store kjærlighet. Hvem vet hvordan hun vil reagere hvis jeg sier det rett ut at jeg å hun aldri vil bli noe mer enn venner. Virker som hun har fått false forhåpninger iht. sexen. I need help! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 grunnet dobelposting stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg