Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta er helt vill etter meg, etter 2 dager.

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
rundt 20 årene...

Nei, tror nok du tar den rette avgjørelsen med å la denne gå forbi.

At jeg ikke skal satse på noe ja? Er på jakt etter noen som gir meg den gode følelsen av forelskelse, ikke følelsen av å springe til bilen å setter kursen hjemover.

Kanskje det ikke er jenta, men pågåenheten hennes som blir en turnoff for deg?

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yes!

Hun har det. Hun sa at hun var redd jeg skulle være utro med henne?! twf, vi er jo ikke sammen engang

Den dama der høres ut som trøbbel, brum her fast og dropp henne. Hun er redd for at du skal være utro mot hennn når dere ikke er sammen engang???

Nei her må du komme med en raske forkalring til henne at det bare var sex, ingentig mer eller mindre, før dette utvikler seg til et stalker mareritt;)

Lenke til kommentar
At jeg ikke skal satse på noe ja? Er på jakt etter noen som gir meg den gode følelsen av forelskelse, ikke følelsen av å springe til bilen å setter kursen hjemover.

Hehe, sant. I tillegg til at hun ikke er din type så er det skikkelig turnoff med jenter som bare hopper opp i fanget på deg og sier "jeg er din". Jeg er av dem som liker å kjempe dem til meg

edit: gammern var før meg

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

End det så fort som mulig du, tror ikke du vil at hun skal få enda sterkere følelser for deg, da blir du aldri kvitt hun.

Angående hva du burde si: "du er ikke den samme som da jeg møtte deg". Eller, så kan du prøve å være enda mer psyko enn hu, begyn og snakke om å flytte inn sammen, barn, giftemål og hvor perfekte dere er for hverandre. Eller, en sms "Sorry, ville aldri mer enn å bolle, beklager, var ikke meningen at du skulle tro noe annet."

Nei her må du komme med en raske forkalring til henne at det bare var sex, ingentig mer eller mindre, før dette utvikler seg til et stalker mareritt;)

om hun er stalker typen tror jeg nok det allerede er for seint. :D

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Kjempegode svar folkens. Nei, jeg må kutte kontakten med hu. Jeg skal si at jeg ikke er ute etter noe forhold, og at ting gikk litt fort i svingene den kvelden.

Å ja, det er turnoff med jenter som man får så lett. Følelsen av at du har jobbet hardt for å skaffe ei dame, den følelsen er jeg ute etter. Dessverre var ikke hun sånn. Synd, hun har utseende, penger å alt :thumbup:

Men personligheten ødlegger.

Lenke til kommentar
Å ja, det er turnoff med jenter som man får så lett. Følelsen av at du har jobbet hardt for å skaffe ei dame, den følelsen er jeg ute etter. Dessverre var ikke hun sånn. Synd, hun har utseende, penger å alt :thumbup:

Mæn, hade tenkt "jackpot" jeg. Nummeret hennes?

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kjempegode svar folkens. Nei, jeg må kutte kontakten med hu. Jeg skal si at jeg ikke er ute etter noe forhold, og at ting gikk litt fort i svingene den kvelden.

Et siste råd basert på egne erfaringer.

Forsikre deg nå først på at det ikke "gjorde noe" med deg selv i stevnemøtet. Selv var jeg ikke bevisst nok den første gangen, men neste gang "smalt det"!

Har trivdes med den utrolige skapningen i snart 26 år.

Forøvrig høres hun meget appetittelig ut i mine ører. Pen, penger, oppslukt av deg ...!?  :thumbup:

Lenke til kommentar

Skulle tro det var meg :p Men hu gav seg ikke så lett da =/ Har nå en "stalker" som snakker med venna mine på nettby og vurderer å flytte til her jeg bor. Hu heter vel ikke Irene og bor i Oslo? :p

Jeg har nå gått over til å ikke svare på meldinger eller noe. Så jeg får masse mas, men nekter å svare. Selv om hu sier at hu har kommet over meg og at hu bare vil ha meg som venn og har funnet en ny. Det har hu sagt før også og det viste seg å ikke stemme.

Håper du blir kvitt a på den måten og heller får hu som venn. For min del så blir det å fjerne kontakten :p Litt rar oppførsel av a da... Når jeg sjekka nettby og facebook i dag så fikk jeg plutselig friends requests fra hu... Og jeg var venn med hu i går så hu har vel fjerna meg og prøvd å legge meg til igjen... Men det kan a drømme om.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...