Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta er helt vill etter meg, etter 2 dager.

Anbefalte innlegg

Møtte ei jente på byen forleden. Vi rotet ikke på byen, men snakket ilag. Hun var veldig interesser i meg, å kunne tenke seg å bli mere kjent med meg. Helt greit tenkte jeg, jenta er jo pen.

Noen dager ettepå sendte vi litt sms å avtalte at vi skulle møtes hjem til henne. Så film og prata, før hun tok tak i meg å begynte å kysse meg. Hun var helt vil, som hun ikke hadde hatt sex på en evighet. Dette gjorde at jeg også ble horny, å vi endte på soverommet. Etter sexn sa hun at jeg var verdens beste fyr og håpa på at jeg ikke ville være utro mot henne?! wtf

Dessverre er ikke jenta helt min type, å jeg vil jo ikke såre henne. Jeg er jo tross alt hennes store kjærlighet. Hvem vet hvordan hun vil reagere hvis jeg sier det rett ut at jeg å hun aldri vil bli noe mer enn venner. Virker som hun har fått false forhåpninger iht. sexen.

I need help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Er hun så vill at det tvang deg til å opprette to identiske tråder?  :p

Spøk tilside. Du får nok bare bite jekslene sammen og si klart i fra, og så er det faktisk hun som har ansvaret for egne følelser.

Lykke til!

:)

Lenke til kommentar

Den er grei.

Men er livredd for å såre henne. Hu liksom sagt ifra til foreldrene hennes at hun har møtt en fantastisk fyr.

Jeg er ikke ute etter noe forhold akkurat nå, sier det til henne vil hun sikkert vente på meg i 100 år.

Neida, men hva skal jeg si til henne?

Lenke til kommentar
Men det er jo ganske kjipt mot henne, og han selv også da hun mest sansynlig vil få enda sterkere følelser for han.

Er ikke nødvendigvis kjipt det. Bare man er klar på det og ikke sier "Joda Gerd Runa, vi skal gifte oss, vi må bare ha oss et visst antall ganger først før jeg flytter til Bahamas"

Lenke til kommentar

Vil helst slippe henne slik at jeg kan sjekke opp andre damer på plassen her. Det blir jo et helvette hvis hun blir såra, og finner ut at jeg er på sjekkern allerede neste helg sant.

Må vel få sagt te til henne, at hun ikke er min type.

Ikke lett skjønner dere, jenta er jo kjempesøt. MEN...

Lenke til kommentar
rundt 20 årene...

Nei, tror nok du tar den rette avgjørelsen med å la denne gå forbi.

At jeg ikke skal satse på noe ja? Er på jakt etter noen som gir meg den gode følelsen av forelskelse, ikke følelsen av å springe til bilen å setter kursen hjemover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...