DeadManWalking Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei, jeg har AMD 4000+ 2.4Ghz. Med et Gainward 6800Ultra kort, jeg leiter etter et kort som gir meg litt mer, helst 512 i grafikkminne uten at cpuen blir flaskehalsen. 35.2GB/s er memory bandwith på mitt nåværende kort. Endret 2. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) HD4850 512mb tror jeg skal være et passende kort for deg Har du forresten overklokket cpu´en? Endret 2. september 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det kortet så veldig bra ut, nei. Jeg har ikke klokket din, jeg har lavkvalitets minne. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309659 Kanskje jeg skal spandere meg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=318258b ? Endret 2. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvis du ikke skal overklokke noe særlig trebger du egentlig ikke å bytte rammen. men men.. det ser du selv :!: Jeg går utfra at du har PCI-Ex på hovedkortet?? altså ikke agp.?? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg har PCI-E, og jeg vil klokke CPU. Det er San Diego kjernen i cpu, og den klokker bra har jeg lest. Har god kjøling på den også. Den kjører på 2.4Ghz, og er aldri over 40grader, den klarer sikkert 2.8-3.0ghz med nytt minne. Har også et veldig bra Hk. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=305190 Endret 2. september 2008 av data_jepp Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hehe.. ja da går du får litt bedre ram og ett hd4850, så er det bare å kjøre på edit: Jeg har hatt det hovedkortet selv, og det går for å være et av de beste til socket939 Endret 2. september 2008 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Skal se om jeg ikke får bestilt snart, jeg har ikke råd til ny laptop siden det var den som orginalt gikk i stykker. SÅ derfor blir det en liten update av den stasjonære. Nja, chipsetviften på HK har gått i stykker mange ganger, har en ekstra jeg fikk av komplett. Wopi! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Klokk ned rammen, og klokk cpu opp så rammen igjen står på PC3200 hastighet. Så ser du hvor langt cpu går før det stopper. Bedre det enn å kjøpe DDRram til 800kr bare for å få overklokket littegrann. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Får se, skal leke litt før jeg bestiller. Men butikken, samboeren er våken og vi er tom for cola haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå