punti Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har et lite spørsmål om The Lost Boys The Tribe.. Kan noen fortelle meg hvor i hekkfjell Alan Frog viser seg?!?! Jeg ser at han er helt på slutten av cast, men hukser han ikke fra filmen?:S Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I følge cast-listen på imdb er scenen med han slettet. Lenke til kommentar
punti Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 I følge cast-listen på imdb er scenen med han slettet. Dritt dårlig av produsenten-.- Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P Hæ? Corey Haim viste om Lost Boys 2. De snakket jo om det flittig i reality showet "The 2 Coreys". Haim er også med i Lost Boys 2 (slutten i 3 sekunder). Endret 4. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
punti Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Corey Haim grein jo faktisk fordi han ikke hadde fått beskjed om Lost Boys 2:P Hæ? Corey Haim viste om Lost Boys 2. De snakket jo om det flittig i reality showet "The 2 Coreys". Haim er også med i Lost Boys 2 (slutten i 3 sekunder). ja, det er jo den delen jeg tenker på, hehe.. i The Two Coreys forteller jo Feldman til Haim at de skal lage en Lost Boys Sequel:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå