punti Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er det noen her inne som vet om en norsk butikk som du kan kjøpe Nintendo (NES) eller Super Nintendo (SNES) spill? Ser etter Super Mario Bros 3 med box til og alt. Vil gjerne ha det 100% nytt om det skulle vært mulig. Tenker ikke på nettbutikk, men en butikk i en eller annen by. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det er ikke for salg i noen vanlig butikk, det er jeg sikker på. Du kan prøve sider som www.qxl.com og www.ebay.com, eller hvis du har wii kan du laste det ned fra wii shop. Men, jeg vet ikke om det ligger der, da :/ Endret 2. september 2008 av Canon-fotografen Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Ved å søke her eller i google finner du det fort ut. Men vis du absolutt ikke kan kjøpe det i en nettbutikk (skjønner ikke grunnen for det men) kan du finne de i en bruktbutikk, fretex eller liknende vis du er heldig. Endret 2. september 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du kan jo sjekke www.games1.no . jeg kjøpte meg et spill til snesen min der og det gikk helt fint Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvis du ikke kan bruke nettbutikk har du en stor utfordring. Har ingen tips her. På nettet finner du alt du vil ha enten du vil ha nytt og forseglet, brukt men strøkent, eller godt brukt men billig. Ebay er svaret. Ebay.co.uk hvis du vil ha engelsk, ebay.com hvis du vil ha amerikansk. Går alltid bra å kjøpe på ebay, så lenge du passer på å kjøpe fra selgere med mange gode karakterer. Du finner også mye på svenske tradera.com, men nesten bare brukt. Mye er strøkent dog. Vil du holde deg i Norge, finner du en del på qxl, men det meste er i dårlig stand, og svært overpriset. Lenke til kommentar
zmn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kjenner folk som har bestillt SNES-spill på EBay, det har vært vellykket alle gangene! games1.no er også en nokså god side Lenke til kommentar
punti Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjenner folk som har bestillt SNES-spill på EBay, det har vært vellykket alle gangene! games1.no er også en nokså god side games1.no hadde spillet jeg letet etter:) Little Samson;) i veldig fin version her as:) thnx<3 Lenke til kommentar
Topgunrosted Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har brukt www.vimm.net i lang tid. Man kan kjøpe nes spill og annet der. Men jeg har aldri kjøpt noe der. Har bare lastet ned spill til emulatorer og sånnt. Har kanske tenk å kjøpe noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå