Perser Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei hadde vært supert å fått et lite pekepin på hvilken tlf jeg skal kjøp som min neste.. hittil så har jeg bare Neonode N2 i kikkerten, men er det veien å gå? bør man kjøpe mobil med 3G og WLAN? altså følge etter teknologien (den beveger seg ganske raskt) mine krav: - 3000kr + - - Blåtann - MMS - Musikk funksjon (er ikke kresen på kvaliteten der så lenge den funker) - Helt grei kamera (i nød) - "touch screen" ellers så skal jeg bruke tlf'n til å ringe, sende sms og musikk av og til.. på forhånd takk ;D Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har sjøl sikla på en LG ku990, den oppfyller mange av kravene dine.. https://prisguiden.no/product.php?pro...7771#userReview Lenke til kommentar
Perser Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Har sjøl sikla på en LG ku990, den oppfyller mange av kravene dine.. https://prisguiden.no/product.php?pro...7771#userReview nja den er ikke dum assa, men er en del kompisser som har den.. da gidder ikke jeg å kjøpe den, selv så liker ikke jeg tlf'n så veldig mye heller Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vis du er ute etter en mobil som kun har det grunnlegende + touchscreen så er N2 et bra valg. Hadde den selv en stund og var veldig fornøyd med den. Men det var to ting som gjorde at jeg solgte den, for det første så var musikk funksjonen på den noe drit, ingen equalizer og veldig tungvint å finne frem til sanger når du har mye sanger. Nr2 var at etter en stunds bruk så begynnte den å knirke noe helt forferdelig i nederste del. Sett bort i fra dette så var den veldig bra. Lenke til kommentar
Perser Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Nr2 var at etter en stunds bruk så begynnte den å knirke noe helt forferdelig i nederste del. mener med at den begynte å knirke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå