Crazy_Man Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har ett problem med min bærbar PC, den slukker etter ca 30 sek uten strøm tilførsel har prøvd re-install det er en Acer travelmate 4000/4100 Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sikkert greit å reinstallere av og til, men hva skulle det være godt for? Hvis du tenker logisk på problemet, og har beskrevet det riktig, er det bare en ting som kan være årsaken til dette. Alt virker når den får strøm, når du kobler fra strømmen slutter den å virke etter 30 sekunder. Hvorfor skjer dette? Jo, fordi batteriet lader seg ut. Altså har du et kaputt batteri. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Batteriet står på 99% når jeg slår pcen på tror jeg. men jeg skal sjekke bateriet, har et gammelt et som er til samme laptop Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vis pc'en er gammelt så er det ikke uvanlig at batteriet kan tømme seg selv fullstendig iløpet av sekunder. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kan også være en idè å sjekke strømsparefunksjonen. Men som de sier over her så er så er det sansynlig om det er en eldre laptop med gammelt batteri. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Det er en eldre laptop med ett nytt batteri, men jeg skal sjekke hvordan det gamle batteriet er. jeg husker ikke helt om detvar slik med det batteriet. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Det var batteriet, jeg skal se om jeg får Byttet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå