Slugge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) jeg skal bestille rock band... men hvor er beste stedet å bestille fra egentlig? tror jeg gjorde noe dumt nå ettersom jeg bestilte fra VGP hvor det kostet 800kr uten frakt men 2100 med frakt :S men kan nok avbestille innen i morgen så hadde vært greit om noen vet om bedre og billigere sted.... Endret 2. september 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har ikke El kjøp dette på tilbud for 1299 kr i disse dager? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 rockband er ikke kommet til europa så tviler Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jo, det er faktisk det. Men bare på 360... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har ikke El kjøp dette på tilbud for 1299 kr i disse dager? Uten spill og til 360. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Enkelte butikker i Bergensområdet har eller har importert Rock Band. Vet ikkje om noen har det no da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå