Gå til innhold

Spillene har blitt alt for svære


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så vidt jeg husker var vel Captain Claw det første spillet på DVD, og Rebel Assault det første på cd (for pc).

 

stemmer det. kjøpte en kombi pakke med dvd spiller og dvd "kort" fra creative rundt 96-98 en gang. fulgte med captain claw og ett spill til på dvd.

Dvd kortet var for att grafikk kortene på den tiden ikke var kraftig nok til å kunne kjøre dvd film :) (husker jeg bestilte en 5-6 filmer fra usa. har de enda i samlingen min. event horizon ftw. jævli skummel film..)

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært en ide til spillskapere, for å ta mindre plass, at du bare får filmsekvensene fra nettsider, og ikke direkte fra hardisken.

Si for eksempel at du vil se WoW trailer til Burning Crusade igjen, istede for å hente fra harddisken. Så ble det buffret til spillet, gjennom en nettside. Vet ikke med dere, men jeg hadde ikke gjort meg noe av det. Internetten vi har hjemme er ikke akkurat veldig seint.

 

Nå som internetten blir raskere og raskere syntes jeg at de bør gjøre det på denne måte, så slipper folk å få sene pc'er fordi man har for mye på maskinen. Eksterne linker funker fett, gjør det ikke det da? :)

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært en ide til spillskapere, for å ta mindre plass, at du bare får filmsekvensene fra nettsider, og ikke direkte fra hardisken.

Si for eksempel at du vil se WoW trailer til Burning Crusade igjen, istede for å hente fra harddisken. Så ble det buffret til spillet, gjennom en nettside. Vet ikke med dere, men jeg hadde ikke gjort meg noe av det. Internetten vi har hjemme er ikke akkurat veldig seint.

 

Nå som internetten blir raskere og raskere syntes jeg at de bør gjøre det på denne måte, så slipper folk å få sene pc'er fordi man har for mye på maskinen. Eksterne linker funker fett, gjør det ikke det da? :)

 

Det går får sakte, gevinsten er i mine øyne liten, og man sliter om de går konk eller ikke orker å bruke penger på spillet lenger.

 

AtW

Lenke til kommentar
Så vidt jeg husker var vel Captain Claw det første spillet på DVD, og Rebel Assault det første på cd (for pc).

 

stemmer det. kjøpte en kombi pakke med dvd spiller og dvd "kort" fra creative rundt 96-98 en gang. fulgte med captain claw og ett spill til på dvd.

Dvd kortet var for att grafikk kortene på den tiden ikke var kraftig nok til å kunne kjøre dvd film :) (husker jeg bestilte en 5-6 filmer fra usa. har de enda i samlingen min. event horizon ftw. jævli skummel film..)

 

Det andre spillet var vel ikke Wing Commander 4 på tosiders DVD? (mulig den var dual layer også)

Har et par slike kort liggende et sted selv. CC var jo kjempegøy!

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært en ide til spillskapere, for å ta mindre plass, at du bare får filmsekvensene fra nettsider, og ikke direkte fra hardisken.

Si for eksempel at du vil se WoW trailer til Burning Crusade igjen, istede for å hente fra harddisken. Så ble det buffret til spillet, gjennom en nettside. Vet ikke med dere, men jeg hadde ikke gjort meg noe av det. Internetten vi har hjemme er ikke akkurat veldig seint.

 

Nå som internetten blir raskere og raskere syntes jeg at de bør gjøre det på denne måte, så slipper folk å få sene pc'er fordi man har for mye på maskinen. Eksterne linker funker fett, gjør det ikke det da? :)

 

Wow som vanligvis tar en 10-15GB kan "streames" fra nettet. Har ikke prøvd det, men viss man laster ned en trail acount, så kan man begynne å spille etter å ha lastet ned 600Mb eller noe, å resten streames ned etterhvert mens du spiller.

 

Skal vel heller ikke se bort fra at ting i fremtiden vil bli mer basert på sånne ting for å hindre piratkopiering. Det går sikkert ann å unngå dette og. Men mulig ting ikke blir like bra som om man har orginalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...