sinnaelgen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jeg sitter her men min logitch wheel mouse på 7 ende året nå. ( mulig et den er enda eldre men jeg har ikke klar å finne igjen kvitringen. musen fungerer fortsatt musene fra Microsoft har jeg dårlig erfaring med . de slites ut for fort ( nå er det 7 år siden sist ) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den eneste musa jeg har slitt ut var ei MS ballmus, brukte den til Quake og CS, så tror ikke det var musa det var noe galt med, kjøpte den vel i 98 eller noe slik. Har aldri slitt ut optiske møss. Den forrige Razer-musa mi tømte min idiotiske romkamerat saft på. Nå sitter jeg med ei Habu som jeg skal knuse med hammer og kaste i søpla så snart som mulig (helt forferdelig unøyaktig og dårlig i forhold til Razer-musa). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 på den tiden ( for mere en 7 år siden ) var kabelen så stiv at ledingene inni "knakkk" bare ette noe få års bruk Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har vel hatt MX518'n i 3 år nå, helt fin enda den, litt slitasje dog. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg bruker opp en Microsoft IM 3.0 på omtrent to år. Jeg tror jeg nå er på min femte. Det som skjer er at musen begynner å skru seg av og på mens den er i bruk, noe som gjør at den med en gang blir nedgradert bort fra spillmaskinen som får en ny. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 jeg har en gammel logitech optisk jallamus fra 2002 på min bærbare, holder godt enda men jeg ville ikke funnet på å bruke den til spilling.. blir altfor jallmekk til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå