AnaXyd Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Heisann! Har dritvondt på tuppen av tunga mi, og begynner å lure på hva det kan være fornoe. Det er slik at det svir noe sinnsykt når jeg bare kommer borti et visst punkt på tuppen. Er jo et mareritt å spise "hard" mat, og jeg vil gjerne bli kvitt dette så fort som mulig. Har hatt det siden fredag, og syntes det har vart lenge nå. Det er ikke noen form for "klump" eller noe der det er vondt. Hva kan det være? Og er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har hatt sånt flere ganger, for min del er det bare et sår, så enn kan få når en stresser etc. Helt framme på tuppen og svir av og til noke innforjæ..... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har hatt det selv noen ganger, men et par år siden sist faktisk. Kom på det når du nevnte det her Noen som har noen info om hva det faktisk er? Eller om det bare er et sår? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det kan komme av stress, bakterier, hudirritasjoner, herpes osv :O Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Er skikkelig irriterende! Men nå har det faktisk hjulpet masse over natta. Hvordan kan slikt komme av stress? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er utrolig hvor mye som kan forårsakes av stress! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Eg veit ikkje kossen det kan komme av stress, har bare lest meg til at det er en av grunnene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå