HMJensen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei. Sitter og bygger ny maskin. Og har ett lite spm angående vifte til TRUE. Har kjøpt Nexus 120mm Real Silent Vifte hovedkortet er ASUS P5Q Deluxe. Hvor skal jeg plugge i vifta? I der hvor man kobler vanligvis en dediktert CPU kjøler som har fire pins, eller i en av de andre koblingene der hvor det er tre pins. Nexus har en tre pins plugg. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Først, så er Nexus 120mm Real Silent Vifte en kabinettvifte og ikke CPU vifte. Nexus 120mm Real Silent Vifte skal kobles til 4 pin peripheral power kabelen fra Strømforsyningen. Lenke til kommentar
HMJensen Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takk for svar. Var på vegne av min bror jeg spurte. Og han sier nå at han har funnet ut det samme som du sa. Men er ikke noe umiddelbar krise siden TRUE kjøler godt uten vifte. Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Takk for svar. Var på vegne av min bror jeg spurte. Og han sier nå at han har funnet ut det samme som du sa. Men er ikke noe umiddelbar krise siden TRUE kjøler godt uten vifte. Hvis du ikke skal klokke fungerer den vel helt greit, men er ikke en veldig god kjøler uten vifte... Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Først, så er Nexus 120mm Real Silent Vifte en kabinettvifte og ikke CPU vifte.Nexus 120mm Real Silent Vifte skal kobles til 4 pin peripheral power kabelen fra Strømforsyningen. har det no å si da? jeg bytter vifter hips om haps akksom det passer seg som cpu vifte eg, er det no eg ikkje har fått med meg når det gjelder vifter kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå