-meg- Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Mine samtaler dør veldig fort ut. Det blir vanskelig å holde en samtale i gang, eller å starte en samtale. Det er ofte verre med jenter enn med gutter, men jeg sliter litt med å være prate mye og det å holde en samtale igang. Noen som har noen tips? Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Dette skal visstnok hjelpe :!: Fra spøk til revolver, trening er tingen. Gå ut på byen mer, få deg en jobb hvor du treffer folk mye. Det er mange muligheter... Endret 1. september 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Og når vi er inne på dårlige vitser: Eller så kunne nok en annen vitsemaker konstatert at du rett og slett bare er uinteressant. Men fra spøk til revolver, det trengs to for å holde en samtale gående. Snakk med folk med samme interesser som deg så flyter det nok bedre. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du tenker nok for mye om hva du skal prate om. Hvis jeg begynner å bli for bevisst på hva jeg snakker om fucker jeg opp alt, begynner å rote sammen lyder og alt mulig og kommer bare med elendige vitser. Kanskje jeg utdyper mer etter litt søvn. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Eivolele kan hende du har et poeng der, tenker fort kanskje litt for mye og er kanskje litt for seriøs... Får vel prøve å bli litt mindre seriøs=P Takk for råd;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå