GLN Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skal prøve å få til en nettside med min portfolio. Har søkt rundt forbi, men finner ikke noe som passer. Lastet ned denne men var bare index fila... Vis noen kunne laget noe ala den jeg linket, helst i norsk så vil det bli motatt med takk. Du skal seffølgelig få lov til å skrive navn og evt nettadresse til din hjemmeside siden du designet den. Vis dette kunne blitt gjort gratis i tilegg så ville alt vært supert. Mine HTML ferdigheter strekker ikke langt nok til å kode en hel side, men vedlikehold og oppdatering skal gå greit. Blir det lite respons her så er det vel bare å starte å lese om html koding og prøve seg frem selv. Innslag motas med stor takk Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tror nok ingen lager noe gratis, men det trengs ingen ferdigheter, iallefall små, for å få til www.wordpress.com ! Lenke til kommentar
Eivind218 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg kan muligens lage noe, om jeg får ha reklame for min side, der det er plass.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Bare det ikke er en stoor fikanta boks som blinker hvit så er det ingen problem. Du kan få reklamere helt nede på siden sammen med copyright, og så kan vi finne en plass til som passer bra inn på siden. Ta mer kontakt via PM vis du bestemmer deg, så jeg kan gi deg et par hint om hva som skal være det, så du slipper å endre på det opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå