Jørnan Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har en ekstern harddisk som har vært veldig kjekk å ha til bærbar PC - inntil i dag ... Oppdaget at halvparten av alt jeg har på den eksterne harddisken nå er slettet. Alle mappene ligger der, og noen filer er faktisk fortsatt der, men store deler av det jeg hadde er borte vekk. Har ikke rørt PC-en siden i går, så jeg kan umulig ha gjort noe med den Siden alle mappene fortsatt er der, og mange filer også er det, så håpet jeg at harddisken ikke er fullstendig ødelagt og kanskje jeg kan få tilbake alle filene mine. Finnes det noen løsning på dette? Har prøvd å skru harddisken av og på uten at det hjelper Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Recuva var meget vellykket for meg. Denne gjenopprettet 100% av filer jeg hadde slettet fra en ekstern HDD. http://www.recuva.com/ Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takk for svar. Den fant dessverre 0 filer. Søkte gjennom alle filer på hele harddisken. Vil det da si at det er umulig å få igjen filene? (med mindre man betaler en hel haug med penger for sånn spesialgreier) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå