Moskusrotte Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hei! Har en Yamaha TZR50 04mod, som jeg gjerne vil ha litt lett trimming på. Har nå på et Yasuni R1 eff.anlegg, og 120 dyse, og Hebo Flatcap powerfilter. Går ca. 105km/t på speedo med 13/46 dreving. Har lyst på en sylinder til under 2000kr og som funker på org. veiva, vil også helst slippe å bytte gasser (16mm orginalt) Såg en DR sylinder på Crash, virket ok den! Men den har bunndrag, og anlegget mitt har toppdrag, hvordan blir egentlig det? :S Noen som har tips til en annen god sylinder? Takker for svar PS. er det noen som vet om det er en TZR tråd her på forumet? Endret 1. september 2008 av liverpool-dan Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 prøvd deg heller på mopedportalen.com, der har de egne tzr tråder osv. lettere å få hjelp til mopeder der Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 eneste jeg kan tenke meg da er vel denne http://www.speedoptions.no/index.php?main_...662a9f02784cc45 eller så kan du også kjøpe malossi mhr 50mm den er jo helt rå, men da må du nokk kombinere med en 21mm gasser da. men det er verdt det;) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Airsal og DR er begge gode sylindere som kan kjøres på orginal veiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå