OlaStandal Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei, lurer på hvordan man tar opp video og får det over på data. Er det noe jeg kan få kjøpt (tileggsutstyr) her i norge? Vil ta opp med bra kvalitet:D Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 TV-kort funker fint til dette. Da får du opptaket direkte inn på PC-en. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har funne en type utstyr til og ta opp video til data... Easycap 2.0 usb capture card heter den... Går det ann og få tak i den her i norge? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 BUMP! Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 BUMP! Det finnes masse utstyr som kan gjøre den jobben du beskriver, felles for dem er at de krever input i standard oppløsning, jeg har ikke sett noe som kan ta opp component-video eller HDMI. Søk på komplett.no etter utstyr ifra Pinnacle, Terratec eller Hauppauge. Pinnacle har mest utstyr som bare er videoopptakere, Hauppauge leverer mest TV-kort, Terratec leverer litt av hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå