Effectiv Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Heisann! Jeg har nylig startet på Vg2 kjøretøy, og i den sammenheng tenkte jeg å kjøpe meg en billig, driftsikker, bensingjerrig og JAPANSK bil som jeg kan mekke på Har en del erfaring med bilmekking fra før, så den behøver ikke være "lett" å mekke på, så lenge det finnes masse "uoriginalt" til den. Merkedeler er DYYYYRT, så er en fordel at det finnes en del uoriginale reservedeler. At den går fort er ikke viktig, og den bør ikke bruke mere en 0.7 på milen.. Mange kriterier dette; men hva finnes ute i den vide verden av gamle biler? Noen anbefalinger? Så litt på Toyota corolla og toyota Carina. Forresten så er maksimal pris 15 lapper At den går er også et must, men rust og slikt er ikke noe å bry seg om da jeg kan slipe, sveise og lakke (til dels ) selv. Håper noen har noen gode tips til en 17åring som gleder seg som en unge til å "mekke" bil Mvh Effectiv! FORRESTEN! Vis noen linker til biler fra bruktbil-sider som finn, så bør de være i hordaland Endret 1. september 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Som du selv sier; Toyota Corolla/Carina er kjempebiler i så måte. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Vil også anbefale corolla som mekkebil. Billige deler og ikke minst billig forsikring. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takk for svar Ser at jeg har tenkt rett da Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva med snerten gammel Civic? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Really ruben? Vil du virkelig anbefale meg det der? 54 hesters skrap fra 1980? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kjøp deg en Carina diesel. De går ganske greit, har bedre kjøreegenskaper enn du aner og bruker helt ned mot 0,46 på langkjøring (min gjør ihvertfall det). Prøv å finn en japanskprodusert (rammenummer starter på JT), de skal være bedre enn de engelske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå