Mercx Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Kjøpte ny Pc i dag, nysgjerrig som jeg var åpnet jeg skjermen opp og den var jo på. Dette var da i bilen på vei hjem.. Det viste seg og ikke være så lurt, Vista startet auto opp og gikk og dura og jeg skyndtet meg hjem til nærmeste 230V mn forsent, og dermed ble Vista installasjonen avbrutt og når jeg skrur på pcen igjen, får jeg bare "Installer Windows. datan startet uventet på nytt, eller det oppstod en uventet feil. Windows-installasjonen kan ikke fortsette, for og installere Windows må du klikke ok for og reboote start ny installasjon.. har jo heller ingen cd til vista etter som vista kom "ferdig" på pcen.. hva i **** land kan jeg gjøre? Kom så langt som til tilpasser windows bla bla bla.. Hjelp! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hva slags PC er det. Det bør være mulig med spesielle tastetrykk ved boot å resette/restarte gjennoppretting vha recovery partisjonen. ( Acer eRecovery : ALT + F10 , HP/Compac: F11 osv) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det enkleste er vel å kontakte kundeservice og få tilsendt recovery cder. Det tar jo fryktelig lang tid, min nye hp brukte 6 timer på å tygge seg gjennom hele recoveryen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå