jlohne Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Første gang jeg synkroniserte min Nokia 6310i Kalender med Outlook 2002, fungerte det flott. Neste gang endte jeg med dobbelt sett av alle oppføringer, både på Outlook og på mobilen. Noen som har erfaringer med dette? Er det samme problemet med PDA'er? (Vurderer å kjøpe en etterhvert...) Hvordan kan jeg f eks overstyre alt som er på mobilen, og bare gjøre den identisk med Outlook? Bruker Nokia Phone Editor 4.5. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Du har valget: Overwrite fra PC eller Overwrite fra Mobilen. Dvs at enten PC'en eller mobilen "bestemmer" over hva som er notert i kalenderen. Lenke til kommentar
jlohne Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Hørtes lurt ut. Men hvor finner jeg dette valget? Er det i Nokia PCSync? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Sjekk i Outlook...Jeg har en Palm Vx og da finner jeg valget under Palm Desktop (prog. som ligner veldig på Outlook). Men du kan også "lete" litt i Nokia prog. HTH Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 BTW: Det heter Lian-Li... Lenke til kommentar
jlohne Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Takk - fingertrøbbel... :oops: Jeg må visst leite litt mer. Prøvde meg litt fram, og mistet ca 100 elementer fra Outlook. Takk for hjelp så langt, ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå