Gå til innhold

Ny LCD tv: 32" eller 40", maks 13000kr - Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei :)

får lønna i morgen og er lysten på en erstatning til min store tunge 27" tv. Jeg er ikke så godt kjent med tv-er, hvilke merker som er best osv, men har veldig gode erfaringer med samsung.

Mine kriterier er: full HD, god kontrast, minst 2 HDMI kontakter og godt, skarpt bilde.

Lyd er ikke viktig, da jeg skal ha høyttalere ved siden av.

Jeg setter en grense på 13000 kr, men er veldig glad hvis jeg kan gå ned til 9-10000.

Noen som har noen innspill??

-vinzenT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348230 : Samsung 40" A656 er en tv du nok vil bli svært fornøyd med. Koster 10 000kr, så er under makskravet ditt i hvert fall :)

Har selv 46" versjonen og er svært fornøyd med bildekvaliteten på den. De innebygde høytalerene er dårlige, men siden du sier at du skal ha et anlegg ved siden av, så spiller jo ikke det noen rolle.

Her er en anmeldelse av 40": http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2...-40in-LCD-TV/p1

Lenke til kommentar

Hvis man skal kjøpe seg en ny tv i dag så bør man velge en av de nyeste modellene. Det er ikke slik at fjorårets modeller er dårlige, men det skjer veldig mye på et år og flat tv produsentene er i stor konkuranse med hverandre. I forhold til i fjor så har prisene ramlet på de beste modellene så skillet mellom årets og fjorårets er lite. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg ventet noen uker til høstens modeller kommer på markedet. Både Sony og Samsung skal lansere sin høstmodeller snart.

Ellers er Samsungs 6 serie et meget bra valg og den er et hestehode bedre enn M86!

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...