SteffenMA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei, Jeg har en fortron source 350W. Og et x1950pro 256 MB skjermkort. Jeg kunne gjerne tenkt meg litt mere lagringsplass. Har en 250 GB hardisk nå. Men vil strømforsyninga mi tåle en ekstra 500 GB hardisk f.eks? Jeg har kikket på den strømregneren på nettet, men jeg skjønte dessverre ingenting av den. Det blir litt for teknisk for meg. Evig takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 En vanlig 3.5" harddisk som har spunnet opp trekker vel mellom 5-10W. De kan forøvrig trekke rundt 3x så mye i det de er i ferd med å spinne opp. Det skal vel forøvrig ikke være noe problem om du bare skal legge til en ekstra disk. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Du kan jo bare skaffe deg en ekstern HD, for dem har egne forsyninger..... Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Takker for hjelp Jo jeg har en slik ekstern hardisk, men vista bruker flere dager på å "finne" den. Mulig det er noe feil med pcen min. Akk ja.. Men bestiller meg en ekstra hardisk. Dem er vel ikke altfor dyre nå forstår jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå