Kasparov Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det eneste som er fantastisk med gerilja kardio er at det tar så kort tid. En halvtimes intervall trening (bare litt mindre intensivt med et annet system) er mer effektivt for å brenne i fett. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg trudde dette var en helt normal vekt..... Vekt har vel EGENTLIG ikke noe å si, har det det? En person kan være 180 høy og 90-100 kg og se normal/ok ut, mens man kan også veie 70 kg og se litt slarkete ut? Vekt vs. høyde har ikke alt og si i mine øyne. Noe med muskler i forhold til fett eller enkel Bmi regning. Men man er vel ikke "feit" i 180cm-73 kg, selv om man er utrent. men det jeg er litt redd for er at man faktisk har normal vekt, så trur man noe annet.... Selvfølgelig er det også riktig det du skriver Da er det jo bare enda større grunn til å foreslå gode måter å trene på enn å la han slutte å spise og putte fingra i halsen som så alt for mange driver med. Men på meg virker det som om han går rundt med samme tankene som meg, nemlig at han har litt ekstra fett utenpå de markerte musklene som han ikke føler seg bekvem med. Selv prøver jeg på akkurat på det jeg tror trådstarter også prøver på, nemlig å bli kvitt dette, men jeg er veldig opptatt av å beholde kroppen som jeg har den, bare bli kvitt litt av det "løse" som henger og slenger Uten at det er noe jeg er besatt av, å føle seg vel i kroppen man har er egentlig ganske viktig for meg iallefall. Om det medfører at jeg begynner å spise sunnere og kommer meg i litt mer trening enn å se på tv så ser jeg ikke noe vondt i det Takk for mange bra innlegg her forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå