Gå til innhold

Xbox 360, levere inn uten kvittot?

-Shark-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man får RRoD burde du egentlig bare å ringe microsoft de fikser det fortere en butikkene som vanelig fikser feilen...som jeg så i andre innlegg så er det letteste å ringe til Microsoft (800 14 174/+47 23162554) Håper det ordner seg og lykke til! NB! sjekk andre innlegg om RRoD hvis ikke dette her hjelper

Lenke til kommentar

Du kan levere den inn hvor som helst, men da må du selv betale for reperasjonen.

Hvis du kjøpte med Kort eller VISA så kan du få banken til å spore ned kjøpet, men du må huske noelunde når du kjøpte ellers så må de printe ut mangen månder med kjøps lister. Bør ikke vær vanskelig å finne beløpet.

Så kan du ta utskriften til butikken, det gjør at butikken kan finne kvitteringen i databasen deres.

Noen banker tillater deg å søke selv på nettbank på kjøp med kortet, men disse er som regel bare 2-3 mnd tilbake.

Lenke til kommentar
Når man får RRoD burde du egentlig bare å ringe microsoft de fikser det fortere en butikkene som vanelig fikser feilen...som jeg så i andre innlegg så er det letteste å ringe til Microsoft (800 14 174/+47 23162554) Håper det ordner seg og lykke til! NB! sjekk andre innlegg om RRoD hvis ikke dette her hjelper

Da prøver jeg å ringe det i morgen.

takk for tipset.

Du kan levere den inn hvor som helst, men da må du selv betale for reperasjonen.

Hvis du kjøpte med Kort eller VISA så kan du få banken til å spore ned kjøpet, men du må huske noelunde når du kjøpte ellers så må de printe ut mangen månder med kjøps lister. Bør ikke vær vanskelig å finne beløpet.

Så kan du ta utskriften til butikken, det gjør at butikken kan finne kvitteringen i databasen deres.

Noen banker tillater deg å søke selv på nettbank på kjøp med kortet, men disse er som regel bare 2-3 mnd tilbake.

Kjøpte den av en kar, brukt for 1 år siden. Så det blir litt vanskelig det også.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Bare gå til www.xbox.com og velg norsk side øverst til venstre.

Der går du videre inn på kundestøtte og velger "registering og reperasjon" da kan du registrere xboxen din der og få de til og komme og hente den om du velger "ny reprasjon"

Du kan også ringe microsoft sin support telefon. Er ikke sikker på nummeret atm.

Lenke til kommentar

Der går du videre inn på kundestøtte og velger "registering og reperasjon" da kan du registrere xboxen din der og få de til og komme og hente den om du velger "ny reprasjon"

Du kan også ringe microsoft sin support telefon. Er ikke sikker på nummeret atm.

Hørtes enkelt ut. Kommer de og henter også? Trenger jeg ingen kvittering?

Lenke til kommentar

Merkelige greier.

Prøvde fremgangsmåten som sto på Xbox.com, før man liksom sender inn konsollen.

Trakk ut kabler i en viss rekke følge og satt sammen, ventet litt, staret, og da var det plutselig ikke noen røde ringer lengre :roll:

Hva er greia med at de røde ringene kommer å går? Hatt det 2 ganger før, men har aldri giddet å gjøre noe med det.

Skal jeg levere den inn uansett?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet+32asd4f

Det fungerte vel heller dårlig :(

Får meldingen...

"Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:

Rediger kundeinformasjon for å endre de opprinnelig oppgitte dataene

Kontakt kundestøtte på telefon for å jobbe med en kundestøtterepresentant og fullføre forespørselen"

...hver gang jeg prøver å "be om ny reperasjon".

Hva er galt med adressen min liksom? Men det løser seg vel med en tlf til support i morgen tidlig. Dro fra Xboxen en helg og den nekter å oppføre seg når jeg kom tilbake igjen :(

Lenke til kommentar

Det fungerte vel heller dårlig :(

Får meldingen...

"Kundeinformasjonen du har angitt, stemmer ikke overens med noen eksisterende adresse. Hvis du vil gå videre med forespørselen, ber vi deg lese gjennom opplysningene og gjøre ett av følgende:

Rediger kundeinformasjon for å endre de opprinnelig oppgitte dataene

Kontakt kundestøtte på telefon for å jobbe med en kundestøtterepresentant og fullføre forespørselen"

...hver gang jeg prøver å "be om ny reperasjon".

Hva er galt med adressen min liksom? Men det løser seg vel med en tlf til support i morgen tidlig. Dro fra Xboxen en helg og den nekter å oppføre seg når jeg kom tilbake igjen :(

Kjøpt boksen brukt kanskje?? Da er den muligens registrert fra før, på han du kjøpte den av ;)

Man trenger IKKE kvitteringen for å sende boksen til rep, bare ring support, og følg instruksene dems, så kommer DHL på døra og henter boksen din, og de leverer den på døren din igjen etter ca 14 dager ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...