Gå til innhold

Problemer med aMSN. Merker ikke at folk skriver.

r2d290

Anbefalte innlegg

Hallo

Bruker aMSN, og har gjort det en stund. For en god stund tilbake (lurer på om det var i forbindelse med oppgradering til nyeste ubuntu), sluttet det å blinke gult nederst på de forskjellige "vinduene" i verktøylinja nederst. Dette gjør at jeg ikke legger merke til at folk skriver beskjeder. Hvordan kan jeg fikse dette?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde også samme problem som deg. Min "løsning" ble å bytte til emesene. Etter min mening er emesene myyye bedre å bruke, så det er verdt å prøve det. Eneste ulempe kontra amsn er at du mangler blant annet støtte for å sende video/internettkamera.

Ikke bra nok. Jeg kommer aldri til å bytte til en klient uten camrecording :ph34r:

Lenke til kommentar

Nå er det så mange tråder hvor folk blir bedt om å bytte distro eller programmer pga problemer, kan dere heller ikke hjelpe med å løse problemet eller bare la være å svare, i stedet for å få folk til å bytte både det ene og det andre? Noen sliter med en distro, så blir det lagt fram "bytt til Ubuntu, bytt til Mint" osv. osv. Bør være en regel mot slike dårlige forslag til "løsninger"!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...