Gå til innhold

Tatung 32": problem med bildet

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har problemer med min Tatung 32". Det som skjer er at det ser ut som bildet oppdaterer seg veldig sakte. Det ruller over skjermen med 3-4 oppdateringer i sekundet.(Dette er når jeg bruker VGA signal fra pcen.) Når jeg ser på vanlig TV med den innebygde tuneren; blinker bildet, frekvensen er altså høyere, men fortsatt relativt lav.

Menyen derimot, flimrer ikke og ser helt fin ut.

Hva kan være galt? Er apparatet på vei til de evige jaktmarker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skru av, dra ut strømkontakten, gå en tur rundt huset, plugg i igjen og skru på og se om du blir kvitt blinking og lagging.

I :love: you!

Haha takk jo det hjalp. Eneste kabelen jeg ikke prøvde å trekke ut og sette inn igjen; pinlig.

Noen som vet hva som skjedde/hvorfor den ble slik?

Lenke til kommentar

Sist jeg hadde behov for å resette eller omstarte TV-en ved å dra ut kontakten, hadde jeg koblet til PC for første gang med VGA-kabel. Og fikla noe voldsomt med innstillingene både på TV og skjermkontrollpanelet på PC-en. Uten å vite sikkert, jeg antar at programvaren i TV-en får instruksjoner den ikke takler og derfor trenger en omstart. Akkurat som en datamaskin kan trenge en omstart når man har installert noe nytt, eller fikla for mye med innstillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...