Ev1BL Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei Jeg har problemer med min Tatung 32". Det som skjer er at det ser ut som bildet oppdaterer seg veldig sakte. Det ruller over skjermen med 3-4 oppdateringer i sekundet.(Dette er når jeg bruker VGA signal fra pcen.) Når jeg ser på vanlig TV med den innebygde tuneren; blinker bildet, frekvensen er altså høyere, men fortsatt relativt lav. Menyen derimot, flimrer ikke og ser helt fin ut. Hva kan være galt? Er apparatet på vei til de evige jaktmarker? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Skru av, dra ut strømkontakten, gå en tur rundt huset, plugg i igjen og skru på og se om du blir kvitt blinking og lagging. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Skru av, dra ut strømkontakten, gå en tur rundt huset, plugg i igjen og skru på og se om du blir kvitt blinking og lagging. I you! Haha takk jo det hjalp. Eneste kabelen jeg ikke prøvde å trekke ut og sette inn igjen; pinlig. Noen som vet hva som skjedde/hvorfor den ble slik? Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg vet ikke hvorfor den ble slik, men jeg vet at bildet forsvinner på min skjerm i blant og da hjelper det også å ta ut strømmen en liten stund. Litt rart, i grunnen... Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sist jeg hadde behov for å resette eller omstarte TV-en ved å dra ut kontakten, hadde jeg koblet til PC for første gang med VGA-kabel. Og fikla noe voldsomt med innstillingene både på TV og skjermkontrollpanelet på PC-en. Uten å vite sikkert, jeg antar at programvaren i TV-en får instruksjoner den ikke takler og derfor trenger en omstart. Akkurat som en datamaskin kan trenge en omstart når man har installert noe nytt, eller fikla for mye med innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå