MetalBanana Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Hallo. Jeg letter etter armani klær som armani jeans og letter etter fra gulringer som er forma som skull heads jeg har funnet nogen butikker men dei er i maui or noge annent, og med armani letter jeg itte lys armani jeans bukse som hetter giorgio armani vett dere for jeg kan få kjøpt dette? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Armani Jeans er vell undermerke til Giorgio Armani hvis jeg ikke tar helt feil. Det er vell ingen modell som heter Giorgio Armani. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Prøv å svar på spørsmålet i stedet for å kommentere trådstarters setningsoppbygging. Hvis dere ikke skjønner hva han spør om, så ikke svar. Som dere sikkert skjønner så slettet jeg unødvendige poster. Lenke til kommentar
MetalBanana Skrevet 4. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Armani Jeans er vell undermerke til Giorgio Armani hvis jeg ikke tar helt feil. Det er vell ingen modell som heter Giorgio Armani. Kompisen min hadde nå det Armani jeans så står der giorgio armani på den Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Leter du etter butikker som selger bukser fra Armani? Eller nettbutikker? Lenke til kommentar
MetalBanana Skrevet 6. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kan vær det same bare det ikke er kopi Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Match for men fører Armani Jeans. Lenke til kommentar
tatcHe Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) drit i om det er merke da. klær kan være fine selv om de ikke koster flerfoldige lapper... Endret 13. september 2008 av tatcHe Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 drit i om det er merke da. klær kan være fine selv om de ikke koster flerfoldige lapper... Ja, men er det den han spør om her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå