cbcb Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 jeg har fått et virus som heter "Hantaner". jeg bruker AVG 6.0 Anti-Virus, anti-virus programmet klarer å advare meg om at jeg har fått virus og at jeg må skanne HDen , men det klarer ikke å finne viruset og slette det. Det er jo litt rart også siden jeg har jo oppgradert AVG 6.0. Trenger litt hjelp her?? Lenke til kommentar
abene Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Prøv housecall Informasjon om Hantaner Ellers er det bare å søke med google, for info Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Start opp i sikkerhetsmodus, da viruset er i bruk. Scan fra sikkerhetsmodus, og det blir fjernet. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Hvordan kommer jeg i sikkerhetsmodus? :-? Lenke til kommentar
bkak Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvordan kommer jeg i sikkerhetsmodus? :-? Hold inne delete (eller ctrl, varierer) under boot, når windows laster. Eller så kan du bruke en bootdisk, www.bootdisk.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå