kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Lurer på hva slags 2T olje som regnes som best/har flest godkjenninger? Helsyntetisk? Kompis som sa at det beste man får er oljen til statoil (Racingway helsyntetisk) til nesten 200,- pr. liter.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Biltema sin helsyntetiske. Billig, men litt tynn. Ryker litt, og lukter, men billig, og ingen av kjøretøya har skjært seg ennå. Ellers er Motul 610, Castrol TTS/RS og Mobil 1 blant de beste og ypperste. Koster i underkant av 200kr. Statoil sin olje er visstnok identisk med biltema sin. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Castrol - 2t PowerRS Castrol - 2t PowerRS - Trippelpack Castrol er jevlig bra! Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Biltema sin helsyntetiske. Billig, men litt tynn. Ryker litt, og lukter, men billig, og ingen av kjøretøya har skjært seg ennå. Ellers er Motul 610, Castrol TTS/RS og Mobil 1 blant de beste og ypperste. Koster i underkant av 200kr. Statoil sin olje er visstnok identisk med biltema sin. Kjøpte en flaske helsyntet 2T olje hos Biltema til gamlescooteren min, og da røyk den mer enn noen gang under kald oppstart.. Men da spørs det om ikke det blir Castrol Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hva slags godkjenninger har Castrol oljen? edit: Overstiger JASO FD Overstiger ISO EGD Overstiger API TC Men da har jo Racingway flere godkjenninger? Endret 1. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ikke tenk så på godkjenningene. Castrol er blant de aller beste. Uansett hvilke godkjenninger. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Castrol TTS er en sterk konkurrent, bare den som jeg bruker. Lenke til kommentar
GileraSMT2003 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Castrol er best, alle bruker det. Så sier seg selv. Castrol - 2t PowerRS Castrol - 2t PowerRS - Trippelpack ^^ Jeg ville kjøpt TrippelPack jeg kjøper den mye til Gilera SMT'n min, å virker som sykkelen min digger den. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Vel, spørs om jeg trenger 3-pack da, Ditech'n min kjører 450 mil på halvannen liter olje. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 Hadde først på litt helsyntet Biltema olje, og denne skal være identisk med statoiloljen? Merket at det ble flere og flere svarte flekker rundt om parkeringsplassen, og la merke til at scooteren spytter olje under kaldstart/oppvarming, bestilte castrololje og tappet tom oljetanken. Da var det slutt på oljespruten fra eksosen, men syns det er rart, for hvis Biltema sin helsyntetiske olje er identisk med racingway så burde jo ikke dette skje? Uansett, meget praktiske flasker til Castrololjene! Slipper ihvertfall å bruke trakt for å fylle på nå Lenke til kommentar
storkers Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 sverger til mobil 1 uansett smøremiddel. som de sier selv: tallet sier alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå