Teodor1979 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg har prøvd ut den PhysX-moden man kan laste ned til UT3. Banen heter Heatray eller noe i den dur. Både med Vista og XP får jeg elendig flyt på denne banen med PhysX. Når jeg spiller vanlig går spillet helt glatt. Jeg lurer på om jeg kan ha gjort noe galt i installasjonen. Når man installerer UT3 legger det seg automatisk en litt eldre versjon av Ageia PhysX-drivere inn. Denne avinstallerte jeg og installerte siste Nvidia drivere som er 177.92 med PhysX 8.08.18 driver innebygd. Er det noen som har samme problemene som meg? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Installerte samme versjon av nVidia driverene i går, når jeg ville spille et PhysX spill fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde PhysX drivere, så jeg la inn 8.08.18 etterpå, da funket det helt fint. Kanskje du kan prøve det. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Installerte samme versjon av nVidia driverene i går, når jeg ville spille et PhysX spill fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde PhysX drivere, så jeg la inn 8.08.18 etterpå, da funket det helt fint.Kanskje du kan prøve det. Takker for tips Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Funket det noe bedre? Jeg har abit ip35 pro e8400 4gig ram gf 8800gt og jeg kjører UT3 flatt på 1920x1200 med alt på max. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Om det ikke virker kan du alltids laste ned en nyere versjon av PhysX fra Aegia sine hjemmesider. Endret 2. september 2008 av NuDimon Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Har ikke fått testet videre enda, men skal prøve å få gjort noe i dag etter jobb. Takker for tips Endret 5. september 2008 av TXD1979 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå