Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Trenger å bli slankere

Gjest Guest_Irritert_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Irritert_*

Oki, jeg er en 18 år gammel fyr som ikke trener eller lignende. Derfor er jeg ganske så lubben. Dette er temmelig irriterende, noe jeg har begynt å synes mer og mer den siste tida. Har plutselig bare to bukser jeg ikke må kjempe for å få på meg, og det er jo ganske problematisk :tease:

Så jeg må trene, med andre ord. Det har jeg bestemt meg for. Problemet er at jeg er helt blåst når det gjelder slikt og trenger tips. Har ikke nødvendigvis noen planer om å bli toppidrettsutøver, jeg vil bare bli slankere (helst gå ned noen buksestørrelser).

Og her trenger jeg hjelp av dere, folkens. Er det noen spesielle aktiviterer dere kan anbefale, er det en type mat jeg bør spise mer av? Takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kutt ut søtsaker, ikke spis hvis du ikke er sulten, jogg 30-60 min 3 ganger i uka.

Når du har gjort dette i 3-4 uker så finner du ut om du faktisk har viljen til å gå hele veien, da kan du starte med noe mer "avansert". Hold det enkelt i starten, ellers kommer du til å gi opp.

Mener stort sett det samme som Bruktbilen.

Følg rådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...