Thor. Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Tenkte litt på det med å farge ditt nick i en farge så du lett får oversikten på mine inlegg osv.. Er det mulig å legge inn noe slikt? Eventuelt med aktiver/deaktiver-funksjon i brukerkontrollpanelet. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tenker du da generelt, eller så kun den aktuelle bruker kan se det? Hvis det er noe alle kan se så syns jeg det blir litt overkill og flashy. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Mente mitt eget. For eksempel om jeg sjekker mine innlegg så er "Thor." farget med en spesifik farge som gir meg et kjapt overblikk over topicer jeg laget og topicer jeg har skrevet sist i. Hadde alle fått hver sin farge og alle så det hadde jeg byttet forum! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skjønner. Da er jeg enig i at det kunne vært en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg