sondt1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei. Jeg har akkurat fått meg en ny pc. Acer Aspire 5930G. Det jeg lurte på var om det var mulig å laste ned drivere til XP for pc'n. Det fulgte ikke med en driver-cd når jeg kjøpte pc'n og nå har jeg lyst til å skifte til XP. Kan noen hjelpe meg? Trenger virkelig hjelp og det fort pga. skole... Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvorfor XP??????????? Vista fungerer HELT fint. La maskinen din stå på noen dager og du vil oppleve at maskinen fungerer veldig bra. Den lærer seg bruken din og tilpasser seg etter det. La Vista få en sjanse. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til XP. Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hvorfor XP??????????? Vista fungerer HELT fint. La maskinen din stå på noen dager og du vil oppleve at maskinen fungerer veldig bra. Den lærer seg bruken din og tilpasser seg etter det. La Vista få en sjanse. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til XP. VISTA SUCKS etter min mening! Lenke til kommentar
sondt1 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Da så. Se her. Har alt sett der. Som du kanskje ser har de kun drivere til vista på acer sin side. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå