Seian Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hvordan får jeg motorer som står opp ? Ser ganske kult ut, så lurer jeg på hvor jeg kan finne en "walktrough" til en sånn "stå opp" motor. Screenshot 1 Screenshot 2 Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Har funnet det ut nå ... Bare steng tråden hvis dere (altså operatørene) vil det. Lenke til kommentar
xlent Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Finnes Street Legal til Pc ? Så ganske kult ut Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja, det er kun til PC. Artig, men det er litt buggete, hakker på selv kraftige maskiner. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Nedlast patchene.. Fikser grafikken og spillet flyter bedre.. Men du ser klart i endel situasjoner at spillet "lagger" (liker bedre ordet, lite bilder i sekundet :smile: ) Lenke til kommentar
cow Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hvor får man kjøpt det?? har ikke sett det i noen butikker! Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har installert alle patchene, fortsatt katastrofalt dårlig flyt over det. Merkes at det ikke er så gjennomført som det burde, men litt artig likevel. Ustabilt er det også. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 funker det å bruke mus i det spillet? Installerte det og alle patchene jeg fant men kunne bare bruke tastaturet Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 "]funker det å bruke bus i det spillet? Installerte det og alle patchene jeg fant men kunne bare bruke tastaturet Bus? Mus? Kjører da ikke bil med mus? Jeg bruker ratt i spillet, funker bra. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 joa, men når jeg skal mekke på bilene osv er det litt greit med Mus Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Funker med Mus hos meg ja Men som flere har nevnt, så hakker det noe sinnsykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå