Gå til innhold

WD Mange som har dette problemet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Er innstillingene på disken master og secondary. Hvis de er det kan det lønne seg å bruke Cable Select (CS). Erfart at flere disker og hovedkort virker bedre med CS enn med master/secondary. Booting går mye kjappere med CS

Nei har ikke erfart det problemet ditt. Fikk plutselig en dag noe høyfrekvent lyd fra min 20GB disk som jeg bare bruker til OS men den fikk jeg byttet ut.

Lenke til kommentar

Tror neppe at jeg har for liten strømforsyning. Den er på 360W så det burde holde...

Varme kan hende det skyldes. Har overklokket min P4 2.0Ghz til 2.8GHz har 2 kabinettvifter som ikke er av det beste slaget.

Men hvordan kan varme gjøre hardisker trege, bråkete og reboote når de vil?

Lenke til kommentar

Når du sier at HDD restarter... da er det kun disken som spinner ned og opp igjen?

Jeg hadde dette problemet med min FortronSource300W. Problemet forsvant IKKE etter å ha byttet til Enermax 430W. erego tror jeg ikke dette er et PSU problem.

Vet ikke hvorfor dette skjedde, men jeg har nå min 800JB på primary channel alene og en 200BB alene på secondary. Skjer sjeldnere nå.

Jeg tror det er en bug i VIA KT266A driverne eller i OS. Virker som at de som har dette problemet har VIA kort. Vet ikke sikkert da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...