daubyj Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hold deg unna det selvtitulerte albumet til Major Parkinson. Det er galskap! Les mer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Av det lille jeg har hørt, må jeg si meg enig. Dette er spennende, annerledes og morsom musikk. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg er rimelig inhabil siden jeg kjenner bandet, men jeg digger musikken. Synes kanskje produksjonen er til tider litt overdrevet når jeg sammenligner med live og tidligere produksjoner av samme materiale. Men 7-8 er hva jeg ville landet på for plata. Digg at de endelig fikk den ut, evigheter etter at den var "rett rundt hjørnet" Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den her skal jeg kjøpe. Har hørt på de få sangene som finnes på urørt i flere år nå faktisk. Du som kjenner dem: du vet ikke om de spiller konserter innimellom? Fortrinnsvis i Bergensområdet? (Vet de er fra Odda) Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Den her skal jeg kjøpe. Har hørt på de få sangene som finnes på urørt i flere år nå faktisk. Du som kjenner dem: du vet ikke om de spiller konserter innimellom? Fortrinnsvis i Bergensområdet? (Vet de er fra Odda) De er på turne i helgene fremover på studentstedene rundt-om i Norge. Er vel ikke booket noe i bergen fremover, de har spilt veldig mye i bergen i så lang tid at de ville ha en pause i byen for å ikke spille seg i hjel for de som bor her. Det var jo releasekonsert på Hulen 21. august, stappfullt på Hulen med lang kø av folk som ikke kom seg inn Nærmeste blir vel Stavanger, men husker ikke når det sto på planen. Går ting bra kan vi regne med mye konsertvirksomhet utover høsten, gitt at de slår igjennom slik de ønsker. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Var så heldig å så disse på Lost Weekend i Bergen i 2005(?). Det var kongebra live Denne skal kjøpes xD Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Åh. Jeg kjøpte denne platen på u18-releasen og det er jeg glad for at jeg gjorde. Utrolig artig og inspirerende musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg