samemann Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har et Radeon 7000 64mb ddr pci kort her som jeg kjøpte nylig. Har plugga det til tven med en S-vhs kabel og har en scart adapter i tven. Men jeg får ikke satt tven til å være Primary screen, siden jeg satt pc-skjermen til å være det 1.gang jeg satt opp innstillingene. Noen som vet hvordan jeg kan få satt tven til å være primary, eller trenger jeg et program for å overstyre innstillingene i xp.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 har ikke samme skjermkort som deg, men hos meg har jeg "device selection" under "display properties/settings/advanced" der jeg velger mellom tv og monitor. håper det hjalp litt.. Lenke til kommentar
samemann Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 nope hakke "device selection" men du hakke peiling på on det er noe lignende Tvtool jeg kan bruke a ? siden man bare kan bruke nivida til det :x Tror jeg har kjøpt "katta i sekken" med det skjermkortet her Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 tok bare et google søk, Hydravision 3.0 er visst et prog som skulle ordne det du er ute etter, (multiple monitor management software) kan styre mellom to vga, vga og dvi, eller vga og tv out! såfremst programmet støtter skjermkortet ditt da? What products support HYDRAVISION™?... RADEON™ 7000 (dual display configurations) ... Lenke til kommentar
samemann Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 tøft. tror jeg tester den jeg :smile: takk skarru ha HVIS det funker. Da er du helten min btw, du hadde ikke en side der jeg kan laste ned softwaren? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 kan bare si at visst programmet støtter skjermkortet ditt så skulle det visstnok ha følgt med skjermkortet.. nyeste versjoen kan du laste ned her! Lenke til kommentar
samemann Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 jess ! takk skarru ha tester det i morra når jeg står opp nå jeg. så gir jeg tilbake melding om det funker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå