tranzer Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei, nå er jeg asso ute etter en Ipod/mp3 og det eneste jeg tenker på er levetiden! så det jeg tenkte å spørre dere er om dere veit noen Ipod/mp3 som varer ganske lenge, sier ikke flere dager, men den beste dere har vært bori takker for all svar Mvh Tranzer! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) En Creative MuVo med et patronbelte fullt av AA-batterier. Eller en Cowon iAudio 7, tror det er den med lengst batterilevetid på markedet, om jeg husker rett. Endret 1. september 2008 av Aiki Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jepp, Cowon iAudio 7 har 60 timar. Cowon D2 har 52 timar, det er og ein videoavspelar, noko større og tyngre enn iAudio 7. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har ikke vært borti så mange spillere, men kan nevne mine i den rekkefølgen jeg har hatt dde. 1. Billig skvip på Rimi - Noen timer på ett AA batteri. 2. Creative Zen Vision - En til to dager (en dag er 8 timer) fra fulladet batteri. 3. iPod Classic 80GB (Kjøpt i August 08) - Er på min tredje dag nå. 8 timers dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 iaudio 7 blir nok vinneren her ja, få som slår den. de nye sony spilelrne komemr opp i 40 og 45 men forttsatt to dager igjen opp til i7 Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) woah, 60timer er jo J****A lang tid trur jeg tar den men det finnes ikke på elkjøp =( må jeg bestille bare via nettet ? så litt på denne og btw iAudio 7 er den sånn 60 timers levetid ? Endret 2. september 2008 av tranzer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er akkurat den det er snakk om ja. Vostok.no har eg handla frå før og kan anbefale den nettbutikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 de er bortreist nå da så du må belage deg på å vente en uke før noen gjør noe med ordren om du bestiller derfra. verdt det dog Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 okaj, samma ventinga det ^^ tarn jeg, takker for all hjelp gutta/jenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå