espenae Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hei. jeg er snart 15 og ønsker veldig å ta lett mc lappen. det jeg lurer på er at kan dine foreldre nekte deg å ta setvikatet?? eller er du så gammel at det er din egen besluttning?? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Antar at dette er noe som defineres av myndighetsalder, som er 18 år. Jeg er ikke så rå på lovbøkene at jeg kan finne noen paragraf som omtaler dette emnet, men kanskje noen jurister her inne kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Antar at dette er noe som defineres av myndighetsalder, som er 18 år.Jeg er ikke så rå på lovbøkene at jeg kan finne noen paragraf som omtaler dette emnet, men kanskje noen jurister her inne kan hjelpe deg. det var det jeg trodde men noe har jeg snakket med mamma og fikset tillatelse:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 det var det jeg trodde men noe har jeg snakket med mamma og fikset tillatelse:) Da ønsker jeg deg lykke til på veien mot sertifikatet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå