ivasoere Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Har bestilt meg tele2 adsl, og i den forbindelse trenger jeg en router. Den boer ha en innebygd 4 porter svitsj, og kan med fordel ha en firewall.. Har jo da en par alternativer(3com, unex,linksys,dlink).. Er det noen der ute som har et stalltips?? Jeg har tenkt aa legge ca kr 1000,- i en router.. Lenke til kommentar
andersdb Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva skal du med en router??? Kan du ikke bare kjøpe deg en svitsj?? de har innebygd firewall og koster fra 300kr.. Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Etter som jeg forstaar, saa er det bare mulig aa faa tildelt 3 iper av tele2, og jeg maa ha mulighet for mer enn 3 maskiner paa internett paa en gang.. Der for skal jeg gaa til anskaffelse av router.. Hvis det ikke hadde vaert saann saa hadde det holdt med en svitsj ja.. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Hva skal du med en router??? Kan du ikke bare kjøpe deg en svitsj?? de har innebygd firewall og koster fra 300kr.. vel.. en switch har ikke firewall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå