khvm Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hei! Har lagt ved et bilde, som viser en ganske så trendy leilighet. Har planer om å få min leilighet til å likne denne nogenlunde, men jeg står blankt, når det gjelder hvor jeg kan få tak i f.eks sofaen og lysene i taket. Noen innspill? Tusen takk! Endret 3. september 2008 av khvm Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ikea? Så jo veldig ut som noe du kunne fått tak i der....men er jo ikke helt sikker da. Bor du i nærheten av en Ikea butikk, kan du jo ta turen å se, for de har mye mer der enn du ser på nettbutikken. Lenke til kommentar
Seit Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Snublet over denne nettbutikken her en dag, men har ikke hørt om noen har erfaringer med kvaliteten... www.yabo.no Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) For møbler sjekk f.eks denne leverandøroversikten til Blåmann. Der er det mye fett og dyrt. Sjekk ute Ire og Eilersen. Når det gjelder belysning vil jeg definitivt anbefale expo-nova.no. Endret 3. september 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
comsy Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Lyskildene ligner veldig på det ils leverer. Forhandles kun gjennom elektrikere..? www.ils.no Lenke til kommentar
khvm Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Tusen takk til dere alle sammen! Beklager sen tilbakemelding, men jeg er veldig opptatt om dagen. Som en nevnte over her, så er expo-nova et absolutt alternativ. De skriver på hjemmesiden sin at de stiller seg til disposisjon for eventuell behjelpelighet med lys mm. Men er ikke sannsynligheten stor for at de skal ha en pen slump med penger for den lille "titten" også, da? Tatt i betraktning at butikken ikke akkurat er de rimeligste på markedet. Men jeg ønsker heller å ha det gjort professjonelt, da det er en ny leilighet, fremfor å prøve meg selv frem med noen lys fra Ikea. Sofaen er jeg nesten hundre prosent sikker på er i skinn eller "sky", hvis det er det det kalles. Finner alikevel ikke mange alternativene på mange av nettsidene jeg har vært innom, som ligner denne sofaen på en prikk. Dette er jo heller ingen nødvendighet, men sofaene fra Ikea i den stilen, er vel kun i stoff, og er vel ikke av beste kvalitet heller. Uansett, så er det fortrinnsvis lysettingen jeg er mest fokusert på. Når den er i orden, så løser nok det meste av møblering, seg selv. Legger til et par bilder til av samme leilighet, i håp om at det kanskje vil være behjelpelig. Ellers stor tusen takk til alle som viser sin interesse. Settes som sagt stor pris på! Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Dra og snakk med expo-nova og hør med dem da. Belysning kan være vanskelig, men du trenger vel neppe konsulent-hjelp for å få det til. Men monteringen kan jo være greit å få gjort av fagfolk. For sofaer sjekk blant annet http://www.stouby.com/. De har en drøss fine modeller i skinn (du vil IKKE ha skai). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå