Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Folkens, se her! Noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg eventuelt kan få tak i slike møbler og lys?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lagt ved et bilde, som viser en ganske så trendy leilighet. Har planer om å få min leilighet til å likne denne nogenlunde, men jeg står blankt, når det gjelder hvor jeg kan få tak i f.eks sofaen og lysene i taket.

Noen innspill?

Tusen takk!

post-114655-1220279894_thumb.jpg

post-114655-1220468803_thumb.jpg

post-114655-1220468810_thumb.jpg

post-114655-1220468816_thumb.jpg

Endret av khvm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk til dere alle sammen!

Beklager sen tilbakemelding, men jeg er veldig opptatt om dagen.

Som en nevnte over her, så er expo-nova et absolutt alternativ. De skriver på hjemmesiden sin at de stiller seg til disposisjon for eventuell behjelpelighet med lys mm. Men er ikke sannsynligheten stor for at de skal ha en pen slump med penger for den lille "titten" også, da? Tatt i betraktning at butikken ikke akkurat er de rimeligste på markedet. Men jeg ønsker heller å ha det gjort professjonelt, da det er en ny leilighet, fremfor å prøve meg selv frem med noen lys fra Ikea.

Sofaen er jeg nesten hundre prosent sikker på er i skinn eller "sky", hvis det er det det kalles. Finner alikevel ikke mange alternativene på mange av nettsidene jeg har vært innom, som ligner denne sofaen på en prikk. Dette er jo heller ingen nødvendighet, men sofaene fra Ikea i den stilen, er vel kun i stoff, og er vel ikke av beste kvalitet heller.

Uansett, så er det fortrinnsvis lysettingen jeg er mest fokusert på. Når den er i orden, så løser nok det meste av møblering, seg selv.

Legger til et par bilder til av samme leilighet, i håp om at det kanskje vil være behjelpelig. Ellers stor tusen takk til alle som viser sin interesse. Settes som sagt stor pris på! :)

post-114655-1220468731_thumb.jpg

post-114655-1220468742_thumb.jpg

post-114655-1220468754_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...