capt. sabeltann Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei jeg har en D-link DI514. jeg skulle gjerne hatt kommet meg inn på den og skiftet passord, pga plagsomme naboer som går inn å stjeler hele nettet mitt. jeg har prøvd ip 192.168.0.1 og 192.168.1.1 men kommer ikke inn. Noe forslag? Jeg er rimelig ny når det gjelder trådløst nettverk, men håper på å kunne få hjelp av dere. Capt. sabeltann;) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Gå i START-meny på Windows. Velg Kjør... Skriv CMD <enter> I det sorte vinduet som kommer opp skriver du IPCONFIG <enter> Se etter standard gateway og logg inn på den i nettleseren. Lenke til kommentar
capt. sabeltann Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 det har jeg gjort, men likevel kommer jeg ikke inn. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Får du opp en standard gateway i ledetekstvinduet? Mener du kommer ikke inn som i feil passord? Lenke til kommentar
kehax Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Reset routern. Dette gjør du ved å holde inne den lille knappen bak routern. Den som du må bruke en penn for å trykke på. Da blir den satt tilbake til fabrikkinnstillinger. Standar gateway for å komme inn i setupen da er: 192.168.0.1 Nå kan du sette opp trådløsnettet ditt. Jeg bruker aldri wizard fordi det blir bestandig noe kødd når jeg gjør det. Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå