Snåsamannen Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Haha stakk innom for å sjekke nye svar, her var det en del nytt ja Er for trøtt til å svare tilbake, jaja god kveld Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ka farsken? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ah, så det er du som er den nye, velkommen i flokken. Jeg får på vegne av naziene moderatorne også si velkommen og selvsagt oppfordre deg til å lese retningslinjene før du virkelig begynner forumkarrieren. Good luck, have fun. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ka farsken? Han presenterer seg selv. Vær hyggelig nå da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei og velkomen. Eg er den siste du ser som lukker døra om du skulle gjere noko avsindig dumt her inne. Før du blir ødelagt av forumhorenegjengen vil eg minne om at du kan spørje moderatorteamet om kva som helst. Har du spørsmål om noko relatert til forumet så ta kontakt på PM. Det gjeld for øvrig til resten av dykk og, me skal prøve å svare etter beste evne. Det går stort sett i klaging på moderatorhandlinger, men ein og anna gladmelding poppar inn. Når du ein dag får tjuetretusenogseksten innlegg kjem du til å sjå tilbake på denne tråden og lure på om det kunne vore unngått. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Så det er du som er den nye, ja. Velkommen skal du være ihvertfall. Besøk meg i spillkategorien eller lekeplassen hvis du får tid en dag da. Når du ein dag får tjuetretusenogfemtenseksten. Endret 7. september 2008 av Zeph Moderatormaktdemonstrasjon. Because I can! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men når han får 23016 innlegg har alle det Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hei og velkommen! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ka farsken? Han presenterer seg selv. Vær hyggelig nå da. RAI RAI! ;-b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ka farsken? Han presenterer seg selv. Vær hyggelig nå da. RAI RAI! ;-b Kill kill! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Ny ja , velkommen ska du være. Stikk innom spill delen, der henger jeg . Merk: henger også litt innon C# delen, men trenger ikke så mye hjelp derfra som jeg trengte før. Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Enda mer svar! Hvor skal dette ende?! Har da ikke tid til å lese deres manskit Reglene er jeg godt kjent med gjennom HW.no. Husk jeg er ikke forumgrønn, fordi jeg har regget meg her vøttu Er med å driver Sistestopp, ITpro og PSAvisen forumet og på prøvelse som Assisterende Community Manager i Second|Brain - 15 år!! Skal stikke innom hele gjengen etter hvert, snakkes Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kom og besøk oss kule i "Microsoft". Der hyper vi fete spill som Gears of War 2. Jeg kom meg aldri ut derfra igjen... Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Skal stikke innom med tiden jeg Lenke til kommentar
Snåsamannen Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Fresh meat ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå