Xiblit Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Hei, Jeg skal selge min Xbox 360 Elite + noen spill. Og det jeg lurer på er hvordan jeg får slettet mine ting på box'n? Slik at den som kjøper den får en tom box. Noen som vet? Endret 1. september 2008 av Xiblit Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hei, Jeg skal selge min Xbox 360 Elite + noen spill. Og det jeg lurer på er hvordan jeg får slettet mine ting på box'n? Slik at den som kjøper den får en tom box. Noen som vet? På Dashboard går du helt til høyre og velger MINNE og sletter derfra, tror jeg. Lenke til kommentar
Xiblit Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Hei, Jeg skal selge min Xbox 360 Elite + noen spill. Og det jeg lurer på er hvordan jeg får slettet mine ting på box'n? Slik at den som kjøper den får en tom box. Noen som vet? På Dashboard går du helt til høyre og velger MINNE og sletter derfra, tror jeg. Men kan jeg slette det som heter "system filer" ?? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvorfor skulle du ville slette systemfiler? Lenke til kommentar
Xiblit Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Vet ikke, kanskje hvis det er noen opplysninger der som gjelder meg. Men er det noen som har gjort dette som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå