manofwar Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Lurer på hvordan man kan skjule partisjoner og hvordan kan man få dem frem igjen, finnes det et program for det eller ligger det i OS'et. Bruker win2k Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Vet ikke om kan skjule partisjoner i win2k men du kan jo sette restriksjoner på partisjonene da. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 "BIOS'n" til Compaq (dvs det meny-systemet du kommer til når du trykker F10) ligger jo på en egen partisjon somregel, og denne partisjonen er ikke synlig fra Winbdows. Og så vidt jeg husker, kjører de FAT på den, ikke no jallamekk som HPFS osv som Windows ikke skjønner dr*tten av.......så det går sikkert ann å skjule dem på en eller annen måte. Men jeg vet ikke hvordan :?: _________________ 120mm CPU vifte på Slot-1 er tingen...helt til taipen løsner og vifta finner ut hvordan det er å styrtlande i skjermkortet...... [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-01-15 11:35 ] Lenke til kommentar
manofwar Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Hvordan kan jeg sette restriksjoner på partisjonene mine? Kan jeg blokkere dem for andre osv? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Dette kan gjøres i PartitionMagic, Ranish Partition Manager ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå